Истраживање:  Бојан Ђорђев и Стипе Костанић 
        Адаптација  и режија: Бојан Ђорђев
        Извођење:  Милош Ђуровић, Стипе Костанић и Ана Мандић
        Сценски  простор: Синиша Илић
        Сценски  покрет: Селма Баних
        Костим:  Маја Мирковић
        Продукција:  Драгана Јововић
        Сценски  говор: Дијана Маројевић Диклић
        Графичко  обликовање: Катарина Поповић
        Техничка  реализација: Ненад Пиперин
        Копродуцент:  Центар за културну деконтаминацију 
  
          
          
          
         ![]()  | 
      
Представа Није  то црвена, то је крв! настала је као истраживање могућности превођења  југословенске комунистичке, револуционарне и партизанске поезије у изведбени  гест. Она успоставља везе између револуционарне поезије и перформанса као  уметничке праксе која је везана за тренутак изведбе, вечито садашње време.
Извођачи  изговарају стихове Васка Попе, Карела Дестовника Кајуха, Отона Жупанчича и  других аутора, дочаравајући страхоте борбе, пожртвованост и храброст, те  револуционарни занос по освајању слободе и веру у креирање бољег света. Њихов  задатак је потрага за утеловљењем и друштвеном ситуацијом партизанске поезије  која данас, упркос предрасудама и клишеима о соц-реализму, пропаганди и  антикомунистичком ниподаштавању, остаје снажан уметнички израз, нераскидиво  везан уз револуционарне и авангардне идеје креирања новог, бољег света.
Нематеријална,  намењена извођењу – која не постоји без друштвеног и колективног тренутка –  југословенска револуционарна поезија настала је у Народноослободилачкој борби,  у герилским условима ратовања, и то као један од бројних уметничких облика  (графике, стрипови, представе, па чак и кореографије, као равноправни облик  борбе). Стихови бележе муке и борбе, али и постају планови новог света,  подстрек да се увек иде даље, да се из немогућег ствара могуће, из капитулиране  и окупиране земље – слободна.
Осим  југословенске револуционарне поезије, црвену нит представе и бављења  партизанском уметношћу чини и студија Миклавжа Комеља Kako misliti  partizansko umetnost.
Назив  представе је парафраза одговора Жан-Лика Годара на констатацију новинара Cahiers  du cinema да у његовом филму Pierrot le fou има доста крви. Годар је  лаконски одговорио: „Не крви, него црвене“. За назив представе  преузета је парафраза Није то црвена, то  је крв! из истоименог текста/разговора Ане Вујановић са Марином Гржинић о  њеној видео уметности из часописа ТкХ, као реполитизација става аутора који се  систематски бавио питањем что делать? у филмској уметности.
Наслов  не реферише најтачније на однос уметности и борбе, јер партизанска поезија –  условно речено „црвена“, настаје уз борбу –  условно речено „крв“ – и као борба, а не  уместо борбе.  Према речима редитеља, наслов би се могао прецизирати додавењем трећег елемента: „То је или црвена, или крв,  али је свакако комунизам“.
Теорија која Хода - ТкХ је независна, неакадемска,  ванинституционална платформа за изведбу теоријско уметничког активизма. ТкХ  уреднички колектив окупља теоретичарке, продуценткиње, уметнице и уметнике из  области перформанса, визуелних уметности и филма: Ана Вујановић, Бојана Цвејић,  Бојан Ђорђев, Драгана Јововић, Јелена Кнежевић, Катарина Поповић, Марта  Попивода и Синиша Илић. Пројекти ТкХ су до сада укључивали истраживачке и  пројекте из критичког образовања, издавачку делатност (ТкХ часопис за теорију  извођачких уметности), уметничке продукције из области извођачких и визуелних  уметности и филма. 
      Најрецентнији  извођачки пројекти:
      Ђорђев, The Discrete Charm of Marxism,  Амстердам/Женева 2014; 
      Ферчец/Ђорђев/Димитријевић, Проток Жудње, Београд 2013/Загреб 2014; 
      Сајко/Илић/Ђорђев, То нисмо ми, то је само стакло, Београд  2012;
      Вујановић/Асентић, Комунитас на испиту, Нови Сад  2012/Њујорк, Атина, Београд 2014.