МИКРОКОРЕОГРАФИЈЕ и КВАРТЕТ
Тим Урбаног игралишта Продигал театра и Gravity Style, Велика Британија
Трајање: 3  x 5 минута (Микрокореографије) +15 минута  (Квартет)
      
        Изводе:
    Миранда Хендерсон, Алистер  Олафлин, JP Omari, Малик Диуф
    Режија: Миранда  Хендерсон
    Осмишљено у сарадњи свих  чланова трупе 
    Музика: Ед Фанк
Микрокореографије и Квартет
У срцу рада Тима урбаног игралишта је сусретање различитих стилова покрета у односу на окружење изграђено на месту извођења представе.
Кореографкиња и плесна  уметница Миранда Хендерсон је прошла обуку за технике ослобађања савременог  плеса и физичког театра, а Алистер Олафлин заступа и паркур и капоеру у  представи. JP Omari је самоуки брејкденс играч  који путује и подучава у разним земљама у својству директора организације Streetfunk. Сви прелазе из својих у  дисциплине осталих и сви су научили паркур од његових твораца Gravity Style.
        
        „Микрокореографије“  су наставак прошлогодишње радионице и њиховог извођења у оквиру Инфанта 2009,  када је овој представи додељена Награда за специфичну  изражајност у граничном подручју између позоришта и осталих уметности или  стваралаштва у најширем смислу.
        
        „Паркур је реч која означава уметност покрета и превазилажење препрека,  физичких, али и свих осталих, перфиднијих врста. У додиру са паркур-уметницима  сви урбани простори пронађени такви какви јесу – зидови, степенице, гелендери и  слично – почињу да говоре. Архитектонски елементи комуницирају са телима у  покрету, а и са публиком. Тим урбаног игралишта сачињава брајтонски театар, али  и сви млади људи из различитих социјалних, често проблематичних средина, у  којима се Продигал театар нађе. Његова укљученост у гранично подручје је  несумњива будући да је из граничног подручја пошао, а тек затим стигао до  позоришта.“ 
        Инфант 2009, из саопштења жирија
        
        „Квартет“ је физички (телесни)  разговор између четири јединствене извођачице и јединствена извођача који на  један игрован начин деле простор између себе и публике, истражујући потенцијал  кретања доступан у серији четири једне на другу ослоњене структуре. Преко бина  Урбаног игралишта, огољеним или сведеним на обичне рамове, открива се суштина  ове игре са окружењем. 
        
        Преко удаљености, брзине и времена  достиже се четврта димензија – ток. У овоме је корен паркура и плеса – то је  место на коме се све технике срећу и стапају, и где је резултат бесконачно већи  од збира појединачних делова.    
        
        „Квартет“ је петнаестоминутна  представа која са паркуром комбинује разне плесне форме, укључујући улични  плес, контакт-импровизацију, лупање ногама, брејкденс, капоеру и савремени  плес.  
Тим Урбаног игралишта Продигал театра и Gravity Style
Продигал театар су основали  Миранда Хендерсон и Алистер Олафлин 1999. године. Убрзо након оснивања су  стекли углед за физичке адаптације класичних текстова писаца попут Шекспира,  Вебстера и Лорке. Паркур или „free-running“ су почели да вежбају 2004, а Урбано игралиште  – прве на свету отворене бине за игру или плес инспирисане паркуром основали су  2006. године. У непрекидном  партнерству  са творцима паркура Шарлом Перијем и Маликом Диуфом и њиховом организацијом Gravity Style делују од 2007.  године. Заједно, у оквиру турнеја, наступали су у Африци, Аустралији, Блиском  Истоку, широм Велике Британије и у Западној Европи.
        
        „Соло тачке брејкденса на  задовољство масе... лирска и драматична дуа и трија... Промене темпа и  расположења доприносе томе да је комад много више од пуке демонстрације  физичких вештина (мада оне јесу изузетне).“
        Тотал театар 

