Програм | Концепт | Историјат | Архива | Издаваштво | Спонзори | Билтен | Контакт | Награде

српски / english
ALFA BOYS
Битеф театар, Србија

| субота, 25. јун 2011. | 20.00 / КЦНС, Велика сала |


Играчи Битеф денс компаније:
Никола Томашевић, Страхиња Лацковић, Лука Лукић, Милица Писић, Урош Петронијевић, Ђорђе Макаревић
Музичари: Бојана Рачић и Жарко Андрејић
Кореографија: Гај Вајцман и Рони Хавер
Музика: Елад Коен Бонен
Драматургија: Верле ван Оверлуп
Сценографија: Аскон де Нис
Костимографија: Славна Мартиновић
Дизајн светла: Вил Фрикен
Асистенти кореографа: Дуња Јоцић и Хорхе Моро
Трајање: 75 минута


Аlfa Boys
Представа је базирана на комаду Језик зидова, оригинално прављеном само за жене. Кореографију обе представе потписују Гај Вајцман и Рони Хавер, а верзија Битеф театра укључује само мушке играче.
Alfa Boys је прича о шест младића који по цео дан „глуваре“ у пабу и сањаре о великом успеху. Док тај дан успеха не дође ова група антихероја суочава се са „радостима“ сазревања.
Представа истражује специфичности и енергетске потенцијале мушке игре, али и опште познате клишее везане за мушкост – попут оружја и алкохола. Такође аутори истражују и концепт онога што данас зовемо метросексуалцем.
Какав је заправо мушкарац двадесет првог века?
Клуб Гај и Рони из Холандије, плесна је компанија коју су основали познати израелски кореографи Рони Хавер и Гај Вајцман. Клуб окупља плесаче из различитих културолошких средина, из целог света. Својим радом доприноси стварању, развоју и дефинисању модерног театарског израза. Комбинујући чисте плесне технике и разнолике театарске елементе, кореографи креирају представе које истражују покрете људског духа заробљеног у телу.
Кореографи Гај Вајзман и Рони Хавер познати су домаћој публици као аутори представа Језик зидова изведене на 40. битефу, Поетични порази изведене на 5. београдском фестивалу игре и Мириси цимета, изведене на сцени Битеф театра у марту 2010.
--
Битеф театар
Остајући на трагу главне концепције Битеф театра да подстиче и промовише нове позоришне стилове и тенденције, Битеф театар направио је заокрет и профилисао свој репертоар у правцу – са једне стране чистог плесног израза, који је оличен у раду Битеф денс компаније, и са друге стране представа које нису жанровски нужно прецизно дефинисане, већ чине гранична подручја између драмског, физичког, музичког и визуелног позоришта. На тај начин Битеф театар отвара простор уметничког деловања за уметнике који теже превазилажењу устаљених театарских конвенција, и креирању нових позоришних израза и стилова.
Пројекат оснивања Битеф денс компаније подстакнут је великим креативним и естетским потенцијалом који у себи носи савремени плесни театар, као и потребом да Београд има, по први пут у својој позоришној историји, плесну компанију везану за једну институцију културе.
Рад компаније подразумева класичан и савремени плесни тренинг, као и сарадњу са најеминентнијим домаћим и страним кореографима и редитељима.
На репертоару Битеф театра су и представе: Фејкбук, режија Јелена Богавац; Три сестре, режија Ивана Вујић, кореографија Гај Вајцман; Кармен у четири рунде, кореографија Исидора Станишић; Последњи човек на земљи, режија Никола Завишић; Мириси цимета, кореографија Гај Вајцман; Отело, кореографија Маша Колар и Зоран Марковић; Много нас је, кореографија Далија Аћин; Вољен, кореографија Кјерсти Милер.